Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde düzenlenen moral gecesinde, Başkan Kasap yaşlılarla sohbet etti, Babalar Günü'nü kutladı ve sağlıkları için iyi dileklerde bulundu. Kasap, “Biz de sizlerin birer evladıyız. Sizleri fırsat buldukça ziyaret ediyor, sohbet ediyoruz. Bir hekim olarak sağlık durumlarınızla da yakından ilgileniyorum. Hepinize sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Programda bir süre huzurevi sakinleriyle vakit geçiren Başkan Kasap, etkinlik sonrası huzurevinden ayrıldı.
Editör: Bilal ERDOST