Elazığ’da 20 Haziran operasyonunda 5 ruhsatsız tabanca ve 58 fişek ele geçirildi

Elazığ Emniyet Müdürlüğü, 20 Haziran'da düzenlediği operasyonda 5 ruhsatsız tabanca, 58 mermi ve çok sayıda silah parçası ele geçirdi, zanlı tutuklandı.

Elazığ Emniyet Müdürlüğü, 6136 Sayılı Kanun kapsamındaki silah kaçakçılığı ve ruhsatsız silah bulundurma suçlarının engellenmesi amacıyla kapsamlı bir çalışma yürüttü.

20 Haziran 2026 günü yapılan operasyon neticesinde bir kişi gözaltına alındı; şüphelinin evinde yapılan aramalarda 5 ruhsatsız tabanca ve bu tabancalara ait 58 mermi ele geçirildi.

Aramalarda ayrıca 6 şarjör, 1 mengene, 350 parçadan oluşan gravür seti ile 3 tabanca parçası da bulundu.

Gözaltına alınan zanlı, Emniyet'teki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi ve çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Editör: Emrah Aladağ

Gündem Haberleri