Dolar
34,5000
Euro
37,5000
© 2026 Urfa Flash: Urfa Haberleri | Urfa Haber | Şanlıurfa Son Dakika Haberler
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ve öğretmenlere başarı belgesi verdi

Kaymakam Naim Akar, Kaymakamlık makamında öğretmenler ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur’a başarı belgelerini takdim etti.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen törende, Kaymakamlık makamında bir araya gelen öğretmenler, Kaymakam Naim Akar başkanlığında buluştu. Toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur da katıldı. Kaymakamlık makamında gerçekleştirilen bu etkinlikte, öğretmenlere başarı belgeleri takdim edilerek emekleri ödüllendirildi.

Kaymakam Naim Akar, ilçede göreve başlamasının ardından eğitime verdikleri önemi vurguladı. Akar, "Geleceğin, bu günün küçükleri ve yarının büyükleri ile şekilleneceğini" belirterek gençlerin eğitimine büyük önem verdiklerini ifade etti.

Başarı belgelerinin takdiminde, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur başta olmak üzere tüm öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam Naim Akar, eğitime katkılarından dolayı memnuniyetini dile getirdi. Bu anlamlı törende öğretmenlerin gayretleri takdirle karşılandı.

Editör: Oktay AVŞAR

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.