Dolar
34,5000
Euro
37,5000
© 2026 Urfa Flash: Urfa Haberleri | Urfa Haber | Şanlıurfa Son Dakika Haberler
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Nallıhan'da 2025-2026 eğitim yılı sona erdi, öğrenciler 14 Eylül'de yeniden ders başı yapacak

Nallıhan'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci dönemi tamamlandı, öğrenciler üç aylık yaz tatiline çıktı ve 14 Eylül 2026'da okula dönecekler.

Yayınlanma
2 Dk Okuma Süresi

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının 2. dönemi bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan ilçesinde ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karnelerini alarak 3 aylık yaz tatiline çıktılar. Bu anlamlı gün, Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreniyle kutlandı ve öğrenciler tatile başlamanın mutluluğunu yaşadı.

Törene Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe ile kamu kurum ve kuruluş müdürleri ve veliler katılım gösterdi.

Kaymakam Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını belirterek, karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi. Ayrıca, Milli Eğitim Bakanlığının yayımladığı 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimine göre öğrencilerin 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacağı duyuruldu.

Editör: Bilal ERDOST

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.